Piotr Kędroń

15 images

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach
Uczniowie klas pierwszych podczas edukacji matematycznej i informatycznej kodowali polecania dla Ozobotów, robotów rozpoznających podstawowe kolory. Tym razem wykorzystywali kody zawarte na puzzlach 3D