Piotr Kędroń

Od 15 kwietnia będzie kilka zmian w sposobie organizacji „nauczania zdalnego”:

  1. Materiały nadal będą umieszczane na platformie edukacyjnej w zakładce e-learning, ale żeby móc je odczytać uczeń będzie musiał zalogować się do szkoły w chmurze (instrukcja poniżej)

Do logowania używamy szkolnego loginu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz własnego hasła, które podaliśmy podczas pierwszego logowania. W celu zresetowania hasła należy skontaktować się z wychowawcą – to jedyna możliwość.

  1. Do kontaktów z nauczycielami służy poczta szkolna oraz aplikacja Teams. Do nauczycieli należy wysyłać e-maile tylko z aplikacji Outlook w Office 365. 
     
  2. Uczniowie wysyłają prace i informacje zwrotne tylko ze szkolnych e-mali (login do Office 365 jest jednocześnie adresem mailowym) lub w aplikacji Teams.
     
  3. Uczniowi wolno nie wykonać jednej pracy zdalnej, za brak każdej następnej będą konsekwencje, także w postaci oceny. Praca zdalna wykonana po terminie może mieć niższą ocenę – decyduje nauczyciel.
     
  4. Uczeń może dostarczyć pracę zdalną wykonaną własnoręcznie w formie papierowej do szkoły według harmonogramu konsultacji (zakładka e-learning na stronie szkoły) – dotyczy uczniów niemających dostępu do sieci Internet.

 

INSTRUKCJA LOGOWANIA: 

W okienku wpisujemy login, który jest jednocześnie adresem e-mailowym otrzymanym od wychowawcy (na rysunku przykład loginu):

Klikamy dalej i wpisujemy hasło:

Po poprawnym zalogowaniu zobaczymy dokument udostępniony przez nauczyciela.

 

NAJCZĘŚCIEJ UŻYWANE APLIKACJE TO:

Outlook – wysyłanie i odbieranie poczty podczas kontaktów z nauczycielami

Teams – zajęcia online oraz e-lekcje

OneDrive -  dysk w chmurze o pojemności 1TB dla ucznia z możliwością zainstalowania go na komputerze czy smartfonie. Możliwość przechowywania plików przez cały czas jak jest się uczniem naszej szkoły.