Szkoła Podstawowa nr 1

im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Głuchołazach
Piotr Kędroń

 

W zakładce plan lekcji opublikowano plan lekcji po zmianach, który obowiązuje od poniedziałku 03 grudnia.

 
Piotr Kędroń

W środę i czwartek, 5-6 grudnia, odbędą się konsultacje z wychowawcą od 1700-1900 lub wywiadówki - o 1700, według harmonogramu:

 

Konsultacje wychowawcy klasy 4c i 5c z rodzicami nie odbędą się.

Piotr Kędroń

12 images

Makiety Placu Broni z lektury „Chłopcy z Placu Broni” F. Molnara

Makiety Placu Broni z lektury „Chłopcy z Placu Broni” F. Molnara

Makiety Placu Broni z lektury „Chłopcy z Placu Broni” F. Molnara

Makiety Placu Broni z lektury „Chłopcy z Placu Broni” F. Molnara

Makiety Placu Broni z lektury „Chłopcy z Placu Broni” F. Molnara

Makiety Placu Broni z lektury „Chłopcy z Placu Broni” F. Molnara

Makiety Placu Broni z lektury „Chłopcy z Placu Broni” F. Molnara

Makiety Placu Broni z lektury „Chłopcy z Placu Broni” F. Molnara

Makiety Placu Broni z lektury „Chłopcy z Placu Broni” F. Molnara

Makiety Placu Broni z lektury „Chłopcy z Placu Broni” F. Molnara

Makiety Placu Broni z lektury „Chłopcy z Placu Broni” F. Molnara

Makiety Placu Broni z lektury „Chłopcy z Placu Broni” F. Molnara
Omawianie lektury wcale nie musi być nudne. Dla uczniów klasy Vb utwór Ferenca Molnara stał się inspiracją do przygotowania wystawy makiet Placu Broni.

Kreatywność i pomysłowość uczniów okazała się niebywała. Pozostali uczniowie docenili włożony wysiłek oraz podziwiali efekt końcowy.

Piotr Kędroń

9 images

Lektura na wieszaku

Lektura na wieszaku

Lektura na wieszaku

Lektura na wieszaku

Lektura na wieszaku

Lektura na wieszaku

Lektura na wieszaku

Lektura na wieszaku

Lektura na wieszaku
 Powtórzenie materiału przed sprawdzianem może być ciekawe i kreatywne. Wystarczy.... wieszak i głowa pełna pomysłów. Uczniowie klasy 5b w taki sposób utrwalali wiadomości z mitów greckich.
Samodzielnie zdobyta wiedza na pewno zaprocentuje.

Piotr Kędroń

Miejsko-Gminny Jubileuszowy XXV Konkurs Recytatorski z cyklu „Poezja jesienią” okazał się wyjątkowy nie tylko z racji pięknego jubileuszu (czego raz jeszcze serdecznie gratulujemy p. Beacie Puzia), ale i pod względem frekwencji – o nagrodę główną rywalizowało ponad 90 uczestników. Tym bardziej cieszy zdobycie GRAND PRIX całego turnieju przez naszą uczennicę. Podczas uroczystego koncertu laureatów Maja Pilarska tak
samo pięknie, jak za pierwszym razem, zinterpretowała wiersz Wandy Chotomskiej, pt.: „Trąba”. Na scenie tego wieczoru wystąpiła z równym powodzeniem Amelia Aniołek w brawurowej interpretacji niezwykle wymagającego utworu klasyki poezji dziecięcej: „Ptasie
radio”.

Życząc kolejnych sukcesów - raz jeszcze serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym w konkursie uczniom naszej szkoły, a są nimi:

WYRÓŻNIENIE:
Nicola Stecko, kl. 5c (opiekun M. Kwit)
Zuzanna Zych (opiekun B. Puzia)
Zuzanna Kalisz, kl. 3b (opiekun M. Kwit)
Batrosz Szeremeta, kl. 6b (opiekun M. Kwit)
Maryla Królikowska, kl. 2c (opiekun M. Kwit)
Natalia Alasińska, kl.4c (opiekun I. Tabiś)
Aleksandra Gąsiorek, kl. 7a (opiekun I. Tabiś)

NAGRODA:
III miejsce: Julia Matusz, kl. 3b (opiekun M. Kwit) / Zuzanna Śnieżek, kl. 2c (opiekun M. Kwit)
I miejsce: Amelia Aniołek, 6b (opiekun M. Kwit)
GRAND PRIX: Maja Pilarska, 5a (opiekun M. Kwit)

Piotr Kędroń

15 images

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach

Interaktywne zajęcia z programowania w pierwszych klasach
Uczniowie klas pierwszych podczas edukacji matematycznej i informatycznej kodowali polecania dla Ozobotów, robotów rozpoznających podstawowe kolory. Tym razem wykorzystywali kody zawarte na puzzlach 3D